søndag 2. mars 2014

Endelig

Endelig har jeg funnet min nisje i blogg universet. :-)

Friluftsliv
Hvordan drive lavterskel friluftsliv?
Hvordan komme seg ut i skog og mark uten å være friluftsfantast?
Hva trenger man av utstyr?

Mye av dette skal jeg forsøke å gi svar på i diverse blogg-innlegg her.

Litt om meg selv.

Mann, 52 år gammel, gift og har en sønn på 6 år.

Natur og friluftsinteressert uten å være fantast eller bitt av basillen.
Initiativtaker og leder av Kjekstadmarkas venner ( www.kjekstadmarkasvenner.no )

Lavterskel friluftsliv.

Bare det å komme seg ut i naturen, kan for mange være et mareritt.
Men, det er ikke så vanskelig. Går du 100 meter inn i en skog, så kan du skryte av å hatt en naturopplevelse. Og kanskje de 100 meterene ga deg lysten til å oppleve mer av vår fantastiske natur!
Dette og mye mer skal jeg forsøke å skrive litt om i denne bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar